Sunday, November 09, 2014

Nici nu ştiţi unde se ascund cei mai afurisiţi „acoperiţi”…ups.

Petre Dincă, prietenul meu de-o viaţă – personaj important în „Povestea lui Ave„, cunoscut şi de cei ce frecvenatu acum 8-9 ani forumul „Tineri români în Germania„, sub nickname „petreD” -, mi-a spus că tocmai şi-a făcut şi el cont pe Fecebook, mirându-se că încă nu i-am confirmat cererea de prietenie feisbuccistă, deşi au trecut mai mult de 48 de ore de la trimiterea acesteia. Cum eu nu văd nicio cerere de prietenie neconfirmată pe contul meu de f-b, pe de o parte, şi cum am încredere desăvârşită în Petre, nu-mi rămâne decât să trag concluzia că un soi de supervizor sau mai pe româneşte CENZOR al Fecebook, secţia română (dar nu Mark Zuckerberg, păi cum naiba), doreşte ca „Avp Viorel Padina” să aibă cât mai puţini prieteni pe populara reţea de socializare, pentru ca vocea lui, care nu seamănă cu-a nimărui şi nu poate fi bătută de vânt ca frunzuliţa codrului, să se audă cât mai slab, mai ales în aceste momente când e clar că Facebook a devenit pricipala arenă de manipulare folosită de păpuşarii sau zmecheroşii de o anumită culoare, nu spui care, ce vor să-şi îngraşe porcul în ajun, până mai ieri ei neavând altă grijă decât să-i tragă limbi sauronului statal şi cadânei favorite, de care se dezic zgomotos abia acum, după ce-au descoperit-o brusc pe „Alba ca Zăpada„, căreia Făt-Frumos Lăză i-a scos mărul otrăvit din gât şi-a înviat-o cât de cât.
 
Şi cââte astfel de cereri de prietenie nu mi-or fi deturnat b ă i e ţ i i, ca să rămâie singuri ei pe-aci, cu cei 7 sau 7 mii de pitici priculici şi cu nătăfleţii feisbucciți ce se cred „eroici” voinici, cică pe cai mari, pe când ei nu sunt decât clasicii „idioţi necesari” ? Eu nu ştiu dacă Ponta ista va reinstaura Cenzura, dacă şi când va câştiga puterea pe Dâmboviţa, ceea ce ştiu cu precizie este că cenzura cea mai mizerabilă mi-o aplică, până una alta, jmecheroşii portokaki, boicotându-mi mai întâi blogul, care altădată duduia zi de zi şi pe care azi nu prea mai vine nici Marginalia, pe urmă blocându-mi Avp’s Facebook Notifications de pe my blog, iar de-acum, iacătă, cenzurându-mi şi prietenii ieșiți din anonimat la soroc. Păi dacă ăştia cenzurează şi manipulează la greu acum, când nu mai au decât un sfârc de putere, darmite dacă Sauronul Statal ar fi avut şi Cotroceniul, prin cadâna sa, şi Victoria ? Iar io nu mă mir că „boierii minţii” de Românica nu s-au prins deloc de chestiuţa asta, ei fiind de fapt pe mână cu Burta postdecembristă care i-a făcut criptoboieri halea, păi cum drea, ci sunt întristat că puţinii oameni de bună credinţă şi de reală intelighenţă ce-au mai rămas în ţărişoara devastată de bătălia dintre diferitele Reţele ahtiate după putere nu realizează că cei mai mulţi „acoperiţi” există, de fapt, chiar pe lista „boierilor” nărăviţi mai mult la glorie şi la avere, decât l-ale minţii frumuseţi & mistere.


+++++++++++++
Text original & comments: aici.

No comments:

Post a Comment