Monday, July 14, 2014

Pohta ce-am pohtit… oops


Fără să mă pot lăuda că eram la curent în detaliu cu evoluția World Cup de până la acea oră (09.07.14, 11:09pm), în momentul în care a început semifinala Argentina-Olanda am scris pe zidul meu de facebook mesajul de mai jos, animat – vezi bine – de oroarea pe care mi-o provocase tocul de bătaie muult prea umilitor pe care îl aplicaseră nemţii săracelor gazde, în cealaltă semifinală. Calificarea Argentinei în dauna Olandei și meciul pe muchie de cuțit din finala de aseară ne-arată că-n fotbal, ca în orice sport și ca în orice acţiune umană, de altfel, contează în primul rând norocul și elanul, nu planul, cum crede to(n)t romanul, neamțul sau argentinianul. Iar dacă în templatele pe cât de complicate, pe-atât de delicate ale unei victorii de enșpe carate, chiar și ale celei aparent f. scontate, intervine cuvântul sau gândul unui șoricel Poesel, trăgând și el de coada uriaşei ridichii victorioase cu misteriosu-i Norocel, nici draq nu mai poate garanta că victoria va fi a uneia sau alteia dintre team-urile ce se confruntă, fie ea – echipa campioană, adicătelea – Germania, Brazilia, Olanda sau Argentina, exempli gratia.


P.S : Greşala mea – apropo de pariul că va câștiga Argentina, deși era clar că echipa lu’ Messi nu e mai bună ca Olanda sau ca Germania – a fost că fix c-un minut înainte de a apărea golul băftosului nemţişor (intrat în horă cică întâmplător, n-aşa?), când toată lumea se pregătea pentru loviturile de departajare, io m-am precipitat să scriu draftul topicului de față (fără preambul, evident), mai rămânând să-l închei apoteotic cu replica: „Pohta ce-am pohtit”, păi cum drea, și să-l lansez apoi pe feisbuc în top, când hop! că interveni Acela căruia de fapt i se cuvin toate Pohtele și care poate face și desface toate Prognosticurile și care-mi nărui într-o clipită, c-un sufleţel ad-hoc, castelu-mi din cărțulii de joc și-i aduse pe bieții nemți și pe suporterii lor (care o cam sfecliseră :P ) în culmea fericirii, hodoronc-tronc ! :)



+++++++++++++++++
Text original & comments: aici.

No comments:

Post a Comment