Friday, June 06, 2014

Ori Simona-Stan, ori Halep-Capitan !

Meciul de mâine dintre Simona Halep şi Maria Sharapova nu este unul oarecare, iar când spun asta nu mă gândesc la faptul că el reprezintă punctul culminant al unui eveniment sportiv de prima mână: celebrul turneu de la Roland Garros. Acest meci, după părerea mea, are o importanţă decisivă pentru Simona, care ori va câştiga meciul, aici şi acum, în faţa unei tenismane aflate la vârf de formă şi care, ei bine, o depăşeşte net pe româncă în ce priveşte datele fizice şi experienţa, iar în aceste condiţii victoria compatrioatei noastre ar demonstra fără putinţă de tăgadă că ea este sau că poate deveni în scurt timp o foarte mare campioană, precum legendele tenisului feminin din toate timpurile, putând să învingă absolut pe oricine, oricând, ori, în caz contrar, se va întrevedea, cu mare părere de rău pentru noi, din păcate, că oricâte victorii va mai dobândi de acum încolo Simona Halep ea nu va putea totuşi accede în topul topurilor decât conjuctural şi temporar, neavând toate datele psihice şi mai ales fizice pentru o asemenea foarte înaltă şi dură poziţie.

Vom vedea ! În ce mă priveşte, aşa cum am spus odată pe zidul meu de fb, am cea mai mare încredere în primul rând în numele acestei fete, un nume croit parcă de un expert în naming şi care îi poartă mult mai mult noroc decât pot oamenii obişnuiţi să înţeleagă cam cum devine această mirabilă chestie…  Hai, Halep ! :)

++++++++++++++++++
Text original & comments: aici.

No comments:

Post a Comment